«پویش دانشجویی لبخند»، پویشی برای تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: پویش دانشجویی لبخند از روز 15 مهر آغاز و تا 16 آبان ادامه می‌یابد و در حال اجرای برنامه‌های است که خیرات و برکات آن، شامل تمام دانشجویان دانشگاه خواهد بود.

«پویش دانشجویی لبخند»، پویشی برای تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور

پژمان کنجوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شهرک صنعتی هرمزگان در کرمانشاه، در خصوص فعالیت‌های گروه جهادی شهید گودینی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تحت عنوان گروه جهادی شهید گودینی در حال اجرای پویشی به نام «پویش لبخند» هست. وی افزود: این پویش دانشجویی که از 15 مهر آغاز گردیده تا 16 آبان مصادف با روز دانشجو ادامه خواهد یافت. مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه و گروه جهادی شهید گودینی عنوان کرد: این پویش دانشجویی که از روز آغاز ثبت‌نام دانشجویان آغاز به کار کرده است، در ابعاد و برنامه‌های مختلفی است که برخی از آن‌ اجراشده و برخی هم در حال اجرا و برخی هم در زمان باقیمانده تا 16 آبان‌ماه اجرا می‌گردد.

وی در خصوص برنامه‌های انجام‌گرفته در قالب پویش لبخند گفت: در مرحله اول از این پویش در راستای فعالیت‌های خیریه تعداد 100 بسته لوازم‌التحریر در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع گردید. کنجوری همچنین اشاره‌ای به برنامه‌های بسیج دانشجویی در خصوص دانشجویان جدید‌الورود داشت و تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه با برپایی میزهای خدمت جهت ثبت‌نام این دانشجویان در بسیج و راهنمایی آن‌ها در خصوص نحوه انجام امورات دانشجویی ارائه خدمت می‌دهد.

وی ادامه داد: در این ایستگاه‌های خدمت، دانشجویان با فعالیت‌های جهادی و ساختار بسیج دانشجویی آشنا و در قسمت‌های مختلف به‌کارگیری خواهند شد.

پژمان کنجوری در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته درزمینه‌ی معرفی فعالیت‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه به دانشجویان در قالب پویش لبخند تصریح کرد: دانشجویان بسیجی با برپایی غرفه همراه نصب بنر و پوستر از فعالیت‌های انجام‌شده در این گروه جهادی و تقدیر از دانشجویان و اساتید فعال در حوزه‌های جهادی سعی در معرفی این فعالیت‌ها و تهییج و گسترش فرهنگ جهادی دارند.

وی در ادامه گفت: این نهاد انقلابی جهت برپایی اردوهای جهادی و خدمات عمرانی برای مناطق محروم و زیباسازی خود دانشگاه، پنجشنبه و جمعه هر هفته را تا روز دانشجو با انجام در دستور کار دارد. مسئول بسیج دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه اشاره‌ای به برنامه‌های عام‌المنفعه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان کم‌بضاعت داشت و خاطرنشان کرد: در این زمینه بسیج دانشجویی درصدد هست با راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه برای کمک به دانشجویان کم‌بضاعت در حد توان این دغدغه دانشجویان کم‌بضاعت را کاهش دهد. وی همچنین از برنامه‌های خدمات‌رسان فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان حاشیه‌نشین توسط دانشجویان بسیج یادکرد و گفت: دانشجویان بسیجی بنا دارند که با حضور در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌بضاعت کرمانشاه برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و کلاس‌های تقویتی برگزار نمایند.

کنجوری گفت: با توجه به هزینه‌ی بالای تهیه کتب درسی برای بعضی دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور به فکر راه‌اندازی کتابخانه دانشجویی با عنوان نذر کتاب افتاد که در قالب پویش لبخند این دغدغه دانشجویان را نیز کاهش دهد. حدود ده هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید