تویوتا نسخهای بنام جونو را برای سیینتا معرفی کرده که با ماژولهای قابل تنظیم، امکان تبدیل کابین عقب به فضایی برای استراحت یا کار را فراهم میکند.

به گزارش معرفی شهرک صنعتی هرمزگان، به نقل از پدال، تبدیل یک خودروی روزمره به سوئیتی دنج به یک سرگرمی در ژاپن تبدیل شده است و از کی کارها گرفته تا ونهای بزرگ، خودروسازان ژاپنی و تیونرها با پکیجهای کمپر به این روند پاسخ میدهند. جدیدترین خودرویی که به این رویه پیوسته، تویوتا سیینتا است، یک مینیون کامپکت که با پکیج جدید مودلیستا به کمپر تبدیل شده است. نسل سوم سیینتا که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد، بر روی نسخه کشیده پلتفرم TNGA-B ساخته شده که با یاریس مشترک است. طول این خودرو ۴,۲۶۰ میلیمتر است و با پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی یا سیستم هیبریدی عرضه میشود و بهصورت دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک E-Four قابل خریداری است.
تریم جدید Juno تویوتا بر این اساس بنا شده و چیدمان کابین عقب را با در نظر گرفتن تطبیقپذیری بازنگری کرده است. بهجای ردیف سوم صندلیها، این فضا با یک محفظه قابل تنظیم مجهز شده است که با استفاده از مجموعهای از قطعات مبلمان ماژولار، برای مقاصد مختلف قابل انطباق است.
تریم جدید جونو تویوتا بر این پایه بنا شده و چیدمان کابین عقب را با تمرکز بر انعطافپذیری بازطراحی کرده است. بهجای ردیف سوم صندلیها، این فضا با یک محفظه قابل تنظیم مجهز شده که میتواند با استفاده از مجموعهای از قطعات مبلمان ماژولار برای اهداف مختلف سازگار شود.