دستگیری عوامل آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه سروستان

فرمانده انتظامی سروستان گفت: افرادی که در سروستان اقدام به آتش‌ زدن عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف کرده بودند دستگیر شدند.

دستگیری عوامل آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه سروستان

به گزارش شهرک صنعتی هرمزگان از سروستان، سرهنگ آرش بخشایی‌مطلق با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع آتش‌سوزی عمدی حوزه علمیه این شهرستان با استفاده از کوکتل مولوتوف، پیگیری موضوع جهت شناسایی متهمین در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بخشایی‌مطلق خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهمین و محل اختفاء آنان را شناسایی و اقدامات اولیه در خصوص دستگیری آنان صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر متهم که در آتش‌سوزی حوزه علمیه نقش داشتند را دستگیر و هر دو پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

بخشایی‌مطلق افزود: آرامش و امنیت مردم و شهروندان خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا در انجام رسالتی که بر عهده دارند به صورت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم بوده و از هیچگونه تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای برخورد با مخلان نظم عمومی سریعاً مراتب را از طریق ۱۱۰ به پلیس منعکس تا از هرگونه اقدام خرابکارانه جلوگیری و برخورد قاطع گردد.

سروستان در ۸۴ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید