عمل به وعده سفر اول رئیس جمهوری/ گازرسانی به 66 روستای محروم در یزد

استاندار یزد با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای این استان در دوره اول سفر رئیس به یزد، گفت:‌ گازرسانی به 66 روستای استان یزد از جمله ره آوردهای سفر اول رئیس جمهور به یزد است که در سفر دوم وی افتتاح می‌شود.

عمل به وعده سفر اول رئیس جمهوری/ گازرسانی به 66 روستای محروم در یزد

مهران فاطمی استاندار یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از این استان با اشاره به اهمیت سفر پیش روی رئیس جمهور به این استان، اظهار کرد: آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جریان دومین دور از سفرهای استانی خود ۲۲ و ۲۳ دیماه به استان یزد سفر می‌کند.

وی برگزاری جلسه هیأت دولت از جمله برنامه‌های پیشنهادی برای این سفر رئیس جمهور در استان یزد است،‌ افزود:‌ طبق هماهنگی انجام و ایجاد زیرساخت‌های لازم رئیس جمهور در این دوره سفر خود قرار ۱۰ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی را افتتاح کند.

استاندار یزد گفت: گاز رسانی به ۶۶ روستای استان با سه هزار میلیارد ریال، مرمت و احیای ۲۱۵ رشته قنات طی یک سال و تکمیل باند دوم محور اردکان-چوپانان به طول ۳۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر۸۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌های در دستور کار دومین سفر رئیس جمهور به استان یزد است.

فاطمی تصریح کرد:‌ بررسی میدانی مشکلات و احصاء ظرفیت‌های توسعه‌ای در نقاط مختلف کشور یکی از مهمترین اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت است که منجر به توسعه پایدار و افزایش امید به آینده‌ای روشن می شود.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی و همچنان افزایش حمایت‌های ملی از دیگر ویژگی مصوبات سفرهای استانی مسئولان ارشد اجرایی کشور است که در دولت سیزدهم این مهم با اولویت بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار یزد  با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص دستاوردهای این استان در دوره اول  سفر رئیس به یزد، گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای مختلف در حوزه‌های عمرانی، گازرسانی، بهداشتی و نخبگانی از جمله ره آوردهای سفر اول سید ابراهیم رئیسی به استان یزد است.

پایان پیام/الف

دیدگاهتان را بنویسید