بذرپاش: جنگ تمام عیار امروز به مراتب سخت‌تر از دفاع مقدس است

وزیر راه و شهرسازی گفت: همه ما امروز دندان‌های تیز شده دشمنان برای انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنیم و در حال حاضر هم جنگ تمام عیاری که در آن قرار داریم به مراتب تمام عیارتر و سخت‌تر از دفاع مقدس است.

بذرپاش: جنگ تمام عیار امروز به مراتب سخت‌تر از دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار سیاسی شهرک صنعتی هرمزگان، نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) ظهر امروز پنجشنبه (11 اسفند) در سالن همایش‌های مسجدالنبی(ص) واقع در منطقه ولنجک تهران برگزار شد. مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی به عنوان مهمان ویژه این نشست در سخنرانی خود با اشاره ماهیت تشکیل جریان‌ها و گروه‌های انقلابی گفت: تاسیس جریان‌هایی نظیر شریان در شرایطی که همه عوامل جهت ناامیدی مردم کار می‌کنند، همت و غیرت می‌طلبد و این جریان باید با یک نگاه رو به جلو کارها را پیش ببرد و شروع کند و مسیر پیش روی خود را هموار سازد. وی افزود: من از شما می‌پرسم، در مسیر پیش رو چه باید کرد؟ اگر دارای مامویت مشخص و متعالی باشیم، می‌توان گفت که این مجمع ها دارای اصالت خواهند بود و مسیر مشخص می شود و راه و فعالیت ما مشخص خواهد شد. ماموریت اصلی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مثل شما، کمک به انقلاب اسلامی است  چرا که همه ما امروز صحنه را می‌بینیم و دندان‌های تیز شده دشمنان برای انقلاب اسلامی را مشاهده می‌کنیم و در حال حاضر هم جنگ تمام عیاری که در آن قرار داریم به مراتب تمام عیارتر و سخت‌تر از دفاع مقدس است. وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد. بذرپاش افزود: یکی از کارهایی که چنین جمع هایی می‌توانند انجام دهند و به انقلاب اسلامی کمک کنند، شناسایی نظام مسائلی است که کشور با آن دست به گریبان است،  و یکی از کارهای مهم این جریان سیاسی که امروز در اینجا شکل گرفته، همین موضوع است.

بذرپاش با تاکید بر اینکه فرزندان انقلاب نباید کنار بکشند و فقط منتظر پاسخگویی مسئولین باشند، گفت: اگر می‌خواهید مجموعه متمایزی به نسبت سایر مجموعه‌های سیاسی که در سالیان اخیر آمدند و رفتند باشید، باید از تجربه گذشته درس بگیرید و بر نقاط مثبت متمرکز شوید و از اشتباهات و تجربیات غلط گذشته هم درس بگیرید و آن‌ها را جبران کنید. وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی دیگر از مباحثی که به نظرم به درستی به آن پرداخته نشده بحث جهاد تبیین است و دقیقا این جریان و این شبکه می‌تواند در گفتمان جهاد تبیین نقش موثری را ایفا کند و بنده به آینده شریان خوش بین هستم. وی در پایان گفت: این نهال و این شبکه باید به درخت تنومندی تبدیل شود و در ادامه مسیر باید با ایده و راهکارهای مختلف به یاری ولی فقیه و انقلاب اسلامی کمک کند و یکی از نکاتی که در این موضوع و محقق شدن آن تاثیرگذار است، شبکه شدن و اتحاد دلسوزان و حامیان انقلاب اسلامی است که اتفاقاً باعث دلگرمی وانگیزه برای حرکت وناامیدی بدخواهان هم خواهد شد و به نظر بنده جمع شدن نیروهای انقلابی با ماموریت متعالی آن که نصر انقلاب اسلامی است، ستودنی و از مقدس‌ترین کارهاست. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید